Pytania i odpowiedzi

Q?

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

A.

Nie, wynajem prowadzimy zawsze z dowozem.


Q?

W jaki sposób można otrzymać ofertę lub uzyskać wycenę mebli eventowych?

A.

Zapytania prosimy składać telefonicznie, mail’owo lub przy pomocy formularza kontaktowego znajdującego się  w zakładce Kontakt.


Q?

W jaki sposób można zarezerwować meble eventowe na dany termin?

A.

Meble można zarezerwować poprzez wpłatę zaliczki po uprzednim potwierdzeniu gotowości do zrealizowania zamówienia przez EventoweMeble. Rezerwacje złożone bez wpłaty zaliczki są traktowane jako wstępne i niepotwierdzone.


Q?

Czy możliwe jest wprowadzanie zmian do zamówienia?

A.

Tak, jednak nie później niż 7 dni przed realizacją zamówienia.


Q?

Czy wymagane jest wpłacanie kaucji?

A.

Nie, kaucja nie jest pobierana.


Q?

Jakie formy płatności są akceptowane?

A.

Płatności można dokonać przelewem lub gotówką.


Q?

Czy transport realizowany jest na terenie całego kraju?

A.

Tak, działamy w całej Polsce, ale jesteśmy przygotowani również na realizowanie zamówień poza granicami kraju.


Q?

Czy transport jest wliczony w cenę wynajmu mebli?

A.

Nie, usługa transportowa stanowi dodatkowy koszt. Koszt transportu jest ustalany indywidualnie w zależności od odległości oraz ilości wynajmowanego asortymentu.


Q?

Co w sytuacji uszkodzenia mebli podczas wynajmu?

A.

W przypadku uszkodzenia mebli sporządzany jest protokół uszkodzenia, na podstawie którego wyceniany jest koszt naprawy mebli. Ostateczny koszt naprawy ponosi klient.