Pytania i odpowiedzi

Pyt.:

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Odp.:

Nie, wynajem prowadzimy zawsze z dowozem.


Pyt.:

W jaki sposób można otrzymać ofertę lub uzyskać wycenę mebli eventowych?

Odp.:

Zapytania prosimy składać telefonicznie, mail’owo lub przy pomocy formularza kontaktowego znajdującego się  w zakładce Kontakt.


Pyt.:

W jaki sposób można zarezerwować meble eventowe na dany termin?

Odp.:

Meble można zarezerwować poprzez wpłatę zaliczki wynoszącej 30% wartości całkowitego zamówienia po uprzednim potwierdzeniu gotowości do zrealizowania zamówienia przez EventoweMeble. Rezerwacje złożone bez wpłaty zaliczki są traktowane jako wstępne i niepotwierdzone.


Pyt.:

Czy wymagane jest wpłacanie kaucji?

Odp.:

Nie, kaucja nie jest pobierana.


Pyt.:

Jakie formy płatności są akceptowane?

Odp.:

Płatności można dokonać przelewem lub gotówką.


Pyt.:

Czy transport realizowany jest na terenie całego kraju?

Odp.:

Tak, działamy w całej Polsce, ale jesteśmy przygotowani również na realizowanie zamówień poza granicami kraju.


Pyt.:

Czy transport jest wliczony w cenę wynajmu mebli?

Odp.:

Nie, usługa transportowa stanowi dodatkowy koszt. Koszt transportu jest ustalany indywidualnie w zależności od odległości oraz ilości wynajmowanego asortymentu.


Pyt.:

Co w sytuacji uszkodzenia mebli podczas wynajmu?

Odp.:

W przypadku uszkodzenia mebli sporządzany jest protokół uszkodzenia, na podstawie którego wyceniany jest koszt naprawy mebli. Ostateczny koszt naprawy ponosi klient.