-
Q?
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
-
A.
Nie, wynajem prowadzimy zawsze z dowozem.
-
Q?
W jaki sposób można otrzymać ofertę lub uzyskać wycenę mebli eventowych?
-
A.
Zapytania prosimy składać telefonicznie, mail’owo lub przy pomocy formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Kontakt.
-
Q?
W jaki sposób można zarezerwować meble eventowe na dany termin?
-
A.
Meble można zarezerwować poprzez wpłatę zaliczki po uprzednim potwierdzeniu gotowości do zrealizowania zamówienia przez EventoweMeble. Rezerwacje złożone bez wpłaty zaliczki są traktowane jako wstępne i niepotwierdzone.
-
Q?
Czy możliwe jest wprowadzanie zmian do zamówienia?
-
A.
Tak, jednak nie później niż 7 dni przed realizacją zamówienia.
-
Q?
Czy wymagane jest wpłacanie kaucji?
-
A.
Nie, kaucja nie jest pobierana.
-
Q?
Jakie formy płatności są akceptowane?
-
A.
Płatności można dokonać przelewem lub gotówką.
-
Q?
Czy transport realizowany jest na terenie całego kraju?
-
A.
Tak, działamy w całej Polsce, ale jesteśmy przygotowani również na realizowanie zamówień poza granicami kraju.
-
Q?
Czy transport jest wliczony w cenę wynajmu mebli?
-
A.
Nie, usługa transportowa stanowi dodatkowy koszt. Koszt transportu jest ustalany indywidualnie w zależności od odległości oraz ilości wynajmowanego asortymentu.
-
Q?
Co w sytuacji uszkodzenia mebli podczas wynajmu?
-
A.
W przypadku uszkodzenia mebli sporządzany jest protokół uszkodzenia, na podstawie którego wyceniany jest koszt naprawy mebli. Ostateczny koszt naprawy ponosi klient.